joi, 25 martie 2010

O saptamana in familie.... ;-)

Nu am mai scris de ceva timp... Adevarul este ca nu am avut timp....am avut musafiri si ei mi-au ocupat tot timpul.... a trebuit sa-i plimbam.... ;-)
***************
Aeroport Timisoara, 17 martie 2010... aici a inceput totul! Ne-au condus la aeroport fratele si cumnatzica mea... si de acolo.... nebunia!
*********************
Venezia, 20 martie 2010
*******************
Verona, duminica 21 martie 2010
******************
Montecchio Maggiore, 21 martie 2010 - i castelli di Giullietta e Romeo
*************************
Sase zile foarte frumoase... alaturi de cei dragi! Desi m-au cam obosit (glumesc!)... azi dimi cand ma trezii si nu mai era aglomeratie prin casa avusai asa un sentiment de tristetze.... si un regret ca puteam face mai multe...
Data viitoare... o sa ne plimbam mai mult!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu