luni, 8 martie 2010

La multi ani! ***8 Martie***


De 8 Martie urez La multi ani!!! doamnelor, domnisoarelor si tuturor mamicilor...!

Acum pentru a ne mai descreti fruntile si pentru a va face ziua mai frumoasa, iata cateva motive pentru care ii sunt datoare mamei mele :
*** Mama m-a invatat sa apreciez o treaba bine facuta
" - Daca vreti sa sa va omorati intre voi, mergeti afara! De-abia am terminat de facut curat..."
*** Mama m-a invatat ce e religia
" - Roaga-te sa iasa pata aia din covor!"
*** Mama m-a invatat ce e logica
" - Pentru ca asa am zis eu, de-aia!"
*** Mama m-a invatat mai multa logica
" - Daca o sa cazi sa-ti rupi gatul, nu te mai iau cu mine in oras."
*** Mama m-a invatat ce e ironia
" - Plangi in continuare si o sa-ti dau eu motive pentru care sa plangi."
***Mama m-a invatat ce e contorsionismul
" - Uita-te la murdaria de pe ceafa ta!"
*** Mama m-a invatat ce e vremea
" - Camera ta arata de parca a trecut o tornada prin ea."

Asa ca la multi ani draga mama!!!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu