vineri, 27 iulie 2012

Prietenii. . . ii numar pe degetele de la o mana!



Vineri, sambata, duminica, luni si un picut marti. . . au fost cateva zile frumoase pentru mine avand-o pe matza mea si pe iubitelul ei in vizita. 
In drumul lor din Anglia spre Romania au facut o mica escala pe la noi si nu puteam sa-i tin in casa. . . asa ca am tras o fuguta pana la Venetia, apoi in alta zi pana la Verona, putin prin Vicenza noastra si am avut timp sa facem si "nebunii" acasa  :)))))) , dar despre ce nebunii este vorba am sa va povestesc intr-o noua postare.

Asadar, vineri dimineata ne-am urcat in tren, cu destinatia Venetia! Eu iubesc Venetia si cu toate ca am vazut-o de 4-5 ori pana acum, ma bucur de fiecare data cand merg acolo de parca ar fi prima data. 



Dupa aproximativ o ora de mers cu trenul si de depanat amintiri, am ajuns. . . VENEZIA!



















- Chiesa San Marco



- Piazza San Marco



- Marea Adriatica



Sambata si duminica le-am petrecut acasa si pe langa casa, iar luni ne-am urcat in masina si nu ne-am dat jos pana nu am ajuns la. . . VERONA!


- Arena di Verona












- Casa di Romeo e Giulietta




Am lasat cateva mesaje de dragoste, iar ei si-au legat dragostea cu lacat :)))



















Marti dupa-amiaza au plecat :( , si-au continuat drumul spre Romania.
Sper sa le fi placut pe la noi, sa se fi simtit bine si sa se mai intoarca. 
Ea este prietena mea Sanda!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu