duminică, 29 iulie 2012

Nebunie de vara... My 1st Tattoo!

 Da. . . am facut-o si pe asta, primul meu tatuaj, primul pentru ca e posibil sa mai apara si altele pe viitor. . . 
 Zilele astea i-am avut in vizita pe matza mea Sanda si pe prietenul ei Benny "maini de aur" cum imi place mie sa-i zic pentru ca e, nu talentat. . . ci foarte talentat! Asa ca avand "aceasta posibilitate" acasa am zis ca Benny nu pleaca de la noi pana nu imi face macar un punct tatuat. . .  


Iar punctul s-a transformat intr-o superba pisicuta "Hello Kitty". Nu vreau sa va descurajez pe cei care isi doresc un tatuaj, dar doare. . . doare si iar doare!


Zambetul de pe fata mea este unul de durere :))))
Fie, dupa toata suferinta indurata, slava domnului numai 15-20 de minute, primul meu tatuaj e gata, iar rezultatul este unul pe masura. . . frumos, frumos, frumos! Ce ziceti?



I Really Love My Tattoo!

Si nu am fost singura care si-a facut tatuaj, adica primul a fost Cata... si dupa el si frate-sau (Liviu, cumnatul meu) si noroc ca Oana era insarcinata pentru ca altfel isi facea si ea!


In final nu putem decat sa-i multumim lui Benny si-i mai asteptam pe la noi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu