duminică, 10 octombrie 2010

Today is The Big Day!

DA, vreau sa fiu sotia ta!!! ;-)






De micutze, noi fetele, asteptam ziua cea marea, ziua in care vom spune "DA" in fata ofiterului starii civile si in fata lui Dumnezeu, celui care urmeaza sa ne fie alaturi pentru toata viata, ziua in care vom fii mirese... Ei bine fetelor, dar si dragilor cititori ai blogului meu, pentru mine aceasta este ziua cea mare... 10.10.2010... zi in care ii promit iubire eterna lui Catalin, sufletul meu pereche, bineinteles si el mie ;)












Aceste poze le-am facut special pentru voi, cititorii blogului meu, cu aproximativ 3 saptamani inainte de nunta, deoarece vroiam sa impartasim cu voi acest moment forte important din viata noastra

(P.S. Nu-i nici o problema ca m-a vazut in rochia de mireasa, stiam ca nu e bine, dar eu nu sunt superstitioasa!)



Peste aproximati 2 saptamani o sa postez si pozele de la nunta noastra, pana atunci astia suntem, si va multumesc ca-mi sunteti aproape!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu