vineri, 22 octombrie 2010

Multumim ca ne-ati fost alaturi! Sorina & Catalin C.


Si am sa incep asa, multumim ca ne-au fost alaturi, familii lor noastre, parintilor, fratilor, bunicilor, unchilor si matusilor, verisorilor, prietenilor, vecinilor, finilor, nasilor, rudelor .... tuturor va multumim!



In primul rand, multumim nasilor nostri Codruta si Cosmin I. (fratele meu mijlociu si cumnatica mea) si mosilor nostrii Oana si Liviu C. (fratele lui Catalin si cumnatica noastra).


Catalin, fratele nasei noastre isi exercita datoria de cumnat de mana... il barbiereste pe ginerica.
Multumim Sandei, domnisoara mea de onoare si prietenului ei Beni ca ne-au fost alaturi.
Multumim tuturor vecinilor si persoanelor cunoscute si necunoscute care au umplut strada noastra si ne-au fost aproape!


Multumim doamnei de la starea civila, dna. Doina... k a fost o adevarata doamna!



Multumim parintilor nostri ca ne-au dat viata, ne-au crescut si ca ne-au fost alaturi la bine si la rau.
Va iubim!


Multumim Renatei (prietena mea din studentie), sotului ei si mamei ei ca ne-au fost aproape si nu in ultimul rand vreau sa le urez lor "Casa de piatra" pentru ca maine, 23.10.2010, isi promit si ei dragoste eterna in fata lui Dumnezeu, le doresc sa fie fericiti, impliniti si imi cer scuze ca nu am put sa le fim aproape in acest moment foarte important din vietile lor. Pupii Renata si Casa de piatra!

Multumesc lui Ovidiu (fratele moasei noastre) si sotiei acestuia Mihaela ca ne-au fost alaturi si multumesc Mihaelei pentru ca a avut grija de minunata mea manichiura, de freza lui ginerica si de machiajul si coafurile mamei si mamei soacre :-D Pupii Miha!






Multumesc prietenei mele Ate si sotului ei Liviu ca ne-au fost alaturi, si multumesc Atenei pentru frumoasa postare publicata pe blogul ei.



Multumim prietenei mamei mele Nicoleta Marin si sotului acesteia, parintilor Oanei, lui Alin Mihart aka Strutzu si sotiei lui ca ne-au fost alaturi!


Multumim nasilor mari (parintii Codrutei), nasilor si mosilor nostri !



Multumim tuturor, noi ne-am simtit bine, speram ca si voi dragii nostri invitati!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu