vineri, 23 noiembrie 2012

10, 9, 8. . . provocarea a inceput!

Ce inseamna asta?

Lupta mea impotriva tigarilor incepe azi!
O mica introducere pentru cei care nu ma cunosc. . . eu si sotul meu suntem fumatori. . . el mult mai inrait ca mine. De ani, luni, zile tot zicem... Gata! De maine nu mai fumam! . . . si de fumat am tot fumat. . . Viciul naibi! Tentative de o zi, doua, de o saptamana, de cateva luni... am tot avut, dar finalul a fost tot in favoarea fumatului! Spuneam hai ca mai fumez. . . NUMAI una si una se transforma iar in doua, in zece, in sute, in mii. . . cine le-a mai numarat, deci tentativa noastra esua!
 Asadar, am facut un pact cu scumpul meu sotior: "cum ca el se va lasa de fumat la 10 zile dupa ce ma voi lasa eu si bonus eu am sa primesc 100 euro." Desi nu am stabili nici o data la care eu sa ma las. . . m-am hotarat ca incepand de azi sa nu mai fumez in ideea ca dupa 10 zile se va lasa si el si Gata! . . . cu cat mai devreme cu atat mai bine!
Deci numaratoarea inversa a inceput azi. . .
Imi e greu, de fapt nu greu. . . foarte greu, le-as manca nu ca le-as fuma. . . dar fara ambitie nu reusesti nimic! Si cum timpul trece asa repede. . . imediat or sa treaca cele zece zile! Acum imi este mult mai greu pentru ca el inca fumeaza in casa, dar poate ramanand singurul fumator din casa le mai rareste si peste 10 zile ii va fi mai usor sa renunte definitiv la ele. . . iar mie imi va fi si mai usor sa merg mai departe. . . nu vor mai exista tigari in casa, deci nu va mai exista nici o tentatie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu