vineri, 21 ianuarie 2011

So_Sweet_Sori first anniversary!


Blogul meu, *****So_Sweet_Sori***** a implint un an!
Am inceput sa scriu pe blog in urma cu un an, poate din prea mult timp liber sau poate ca dorul de casa m-a determinat sa impartasesc cu voi, cititorii mei, prietenii mei momente din viata mea, asa fiind mai aproape de prieteni, de familie... facand astfel departarea mai mica.
A fost un an in care s-au petrecut cateva schimbari in viata mea...
Prima si cea mai frumoasa este ca am devenit d-na C., in octombrie 2010 a avut loc nunta noastra, un moment foarte frumos si emotionant pentru mine si iubitzelul meu sot Catalinu' . (el, sotul meu, fiind motivul pentru care am parasit tara)


Apoi, s-a nascut primul meu nepotel (copilul fratelui meu Manu si al Cristinei, sotia lui) un scumpete de bebitza, desi nu l-am cunoscut personal, am gungurit amandoi pe mesenger si ne-am cunoscut pe webcam :-D e grasut si dragut... abia astept sa ajungem peste o luna acasa la botezul lui si la nunta parintilor lui ;-) . Meet Cristian Emanuel Iovanescu!


Acestea au fost in principiu momentele cu impactul cel mai mare... pe de alta parte iata o retrospectiva a anului 2010...

































Asta a fost cam tot :-D! Multumesc k mi-ati fost aproape! Kiss you!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu