vineri, 16 iulie 2010

So_Sweet_Sori & Pink Peony

In scurta mea vizita de o saptamana acasa, am reusit sa ma intalnesc cu buna mea prietena Ate... Cand spun am reusit... ma refer la faptul k daca draguta de ea nu venea la Severin... aveam toate sansele k eu sa-mi iau zborul si sa nu ne vedem... lucru ce l-as fi regretat pentru k de cate ori vin in tara si ne intalnim nu ne mai saturam de povestit... Asa s-a intamplat si vinerea trecuta... Desi a fost un sucutz scurt... am ramas cu satisfactia revederii ei si cu cateva pozeeee...
Ea este buna mea prietena Pink Peony... Pana data viitoare... enjoy!!!

************************************************************************************

Un comentariu:

  1. Mtzette, si eu ma bucur tare mult ca ne-am vazut. La cat dor imi e de intalnirile noastre lungi cred ca si muream sa nu apuc sa te vad macar o ora. :**************

    Pozele nu sunt cele mai reusite! Eu de pe drum, tu gata de drum... lasa ca data viitoare le facem profi! ;)

    RăspundețiȘtergere