marți, 22 iunie 2010

Nebunie de vara.... Lago di Garda

... dupa cum a scris in postarea anterioara... dupa Verona... in drumul nostru spre Gardaland... am facut o mica oprire si la Lago di Garda... Spun doar o "mica oprire" deoarece din cauza vremii cam urate...nu ne-am dus echipati de plaja sau scaldat... am fost doar asa in trecere... sa ne mai relaxam mintile noastre obosite de monotonia zilnica... Ce am gasit aici...?! Raiul pe pamant... este foarte frumos... foarte foarte frumos... Acum de abia ne-am intaratat cu plimbarica asta... o sa vine si zile calde... cand o sa ne racorim in apa limpede a lacului.... Yupiiiii.... Pleaca ploaie si vreme urata! Rise and shine beautiful sun!

*

*

*

*

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
..... si drumul continua.... pentru ca se apropie... "final destination" --- Gardaland---
************************************************************************************

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu