vineri, 22 ianuarie 2010

Aici a inceput totul . . .

. . . de fapt putin mai tarziu, dupa vreo 4 ani, cand m-am nascut eu, dar la acel moment ne vom opri putin mai tarziu. 

Acum sa facem o mica escala la momentul in care dragii mei parinti si-au jurat iubire eterna in fata lui Dumnezeu . . . 
Iubesc pozele vechi, alb-negru.  Regasesc in ele frumusetea si bucuria vremurilor trecute . . . 

- bunicii, unchiul si parintii mei

Un astfel de moment de bucurie a fost si in toamna anului 1979 (23 septembrie) cand a avut loc cununia religioasa a parintilor mei. "Nu-mi amintesc" cum a fost pentru ca nu existam, dar vazand pozele lor de atunci, auzindu-i povestind despre acel moment, nu pot decat sa cred ca a fost o nunta frumoasa, un moment plin de bucurii.
Mama mea mireasa ! Ce poate fi mai emotionant . . . o domnisoara frumoasa foc cu un zambet larg pe fata, tatal meu . . . un adevarat cavaler. Vreau sa fac o mica paranteza aici si sa spun ca in ziua nuntii mele am purtat ceva vechi, manusile mami mele :D
Ce tineri si frumosi !
Acum trecerea anilor si-a pus amprenta pe fetele lor, dar pentru mine, copilul lor, sunt aceleasi persoane tinere, frumoase, iubitoare, grijulii, ocrotitoare pe care le-am cunoscut cu 27 de ani in urma, persoane care m-au adus pe lume, m-au crescut, m-au educat si m-au facut sa fiu ce sunt astazi si carora nu pot decat . . . sa le multumesc, sa-i iubesc si sa-i pretuiesc !
Acum sa ne bucuram impreuna de cateva momente de atunci . . .

- nasul lor de cununie si al nostru de botez

- nasul, tati, mami si nasa




P.S.  Nu va faceti impresia gresita k am uitat de povestit de bunici, unchi , nasi si alte persoane dragi sau mai putin dragi mie . . . insa toate la timpul lor . . . in alte opriri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu